Chaotisch

Omar is alweer verleden tijd en het leven gaat hier gewoon door. De laatste sporen van Omar bij ons thuis zijn voornamelijk nog geen internet en een vies zwembad maar volgens onze huisbazin kan dat iedere dag verholpen worden dus ik wacht hoopvol af. De afgelopen week is er het volgende gebeurt:

De togaparty was een groot succes en we zijn zelfs met onze outfits in de krant gekomen! Blijkbaar waren wij, met nog een paar andere malloten, de enige die zo gek waren zich te hijsen in beddengoed

Tongue out
. Natuurlijk werd er een contest gehouden wie het hardst zijn best had gedaan maar het feit dat ik me die avond in een kussensloop gehezen had heeft mij niet de 100 dollar prijzen geld opgeleverd. 1 van mijn huisgenoten had meer geluk, of misschien had ze ook wel echt de mooiste outfit al betwijfel ik dat, en kon die 100 dollar in haar zak stoppen. Niks meer van gezien natuurlijk, die is de volgende dag lekker gaan shoppen. Wat je hier ook echt goed kunt dus dat heb ik afgelopen zaterdag dan ook maar even gedaan met 1 van mijn huisgenoten.

Vorige week zaterdag ben ik met Papa en Mama naar Pinel geweest! Ik wilde daar heel graag nog een keer naar toe omdat mijn huisgenoten er allemaal al geweest waren en zeiden dat het echt het mooiste strand ooit was! Nouja ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel mee vond vallen maar ik ben natuurlijk Koh Chang in Thailand gewend, mooi was het wel! De dag vloog om en nadat we op het vaste land nog een heerlijke pizza hadden gegeten hebben papa en mama mij en mijn huisgenootje,dat met ons mee was, weer naar huis gebracht. De dag erna zijn ze weer vertrokken dus en ben ik weer op mezelf aangewezen. Daar ben ik natuurlijk onmiddelijk mee geconfronteerd toen ik gisteren met 3 van mijn ontzettende stoere huisgenoten naar het strand reed en we onderweg een lekke band kregen! 2 van de 3 keken elkaar aan alsof ze een alien hadden gezien dus hoopvol keek ik naar de derde die gelukkig precies wat hij moest doen. Binnen 10 minuten konden we de weg weer op en dat was maar goed ook want we stonden werkelijk in de middle of nowhere!

Alsof dat nog niet genoeg is, heeft mijn vriendinnetje Nadine te horen gekregen dat ze Dengue heeft! Voor degene die niet weten wat het is, je wordt gestoken door een mug die besmet is met het virus waarna je vervolgens 2 tot 4 weken heel ziek wordt. De tweede keer dat je het krijgt is er 40% kans dat je eraan overlijd!! Nouja we zijn met z'n alle behoorlijk geschrokken! Als zij ziek kan worden, kunnen wij het natuurlijk ook! Extra voorzichtig zijn dan maar.

De komende week staat er een halloweenparty op het programma en vanavond ga ik me samen met Rob, wagen aan de Antilliaanse kapper! Het is echt nodig want ik zie door mijn pony de bomen niet meer

Tongue out
..

Een beetje een chaotisch verhaal misschien maar ik pas me aan de cultuur aan en mijn hersens werken niet meer in chronologische volgorde

Wink

Liefs

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!