White Party

Vorige week stond voornamelijk in het teken van de ‘white party'! Samen met Nadine, Lotte, Kay, G en Rob zijn we flink aan de slag gegaan om alles op tijd af te krijgen. Kay heeft zich bezig gehouden met de poster, die erg mooi is geworden. Verder hebben Nadine en ik met behulp van G een sponsor geregeld. Een winkel dat enkel witte kleding verkoopt en sinds een paar weken in Frontstreet een locatie heeft, hebben wij zover gekregen ons korting te geven op 2 hele mooie witte jurkjes en G heeft ze zover gekregen de versiering van het feest te betalen! Zaterdagmiddag ben ik met G en Rob inkopen gaan doen en zaterdagavond was het dan eindelijk zover! Het was een groot succes! De eigenaar van de boot wil binnenkort weer een feest geven wat voor onze organisatie kunsten natuurlijk een compliment is!

Op Zondag hebben we internationaal sinterklaas gevierd wat ook heel geslaagd was! Inclusief pepernoten, suikergoed, speculaas (mede dankzij oma) en nog wat andere lekker dingen hebben we met heel de groep cadeautjes + gedichten gedaan. Het toeval bestond dat een van de Amerikanen als eerste een pakje mocht pakken en in plaats van een gedicht, een beschrijving van wat Sinterklaas nou precies inhoud kreeg. Een goeie binnenkomer laten we maar zeggen! Na veel gelachen te hebben ging ik voldaan weer mijn bed in omdat ik de volgende dag gewoon weer moest werken.

Afgelopen week niet veel bijzonder meegemaakt, Mijn baas besloot dinsdagmiddag dat hij vanaf woensdag tot aankomende dinsdag naar Curacao ging zonder daar iemand van op de hoogte te stellen. Niemand weet op dit moment wat ze met me aan moeten dus ik doe wat klusjes hier en daar. Gisteren nog met Nadine en Jon (een Amerikaan) naar de bios geweest, ik wilde al de hele week naar Australia, een film die net uit is, dus ik kwam daar aan, netjes op internet gekeken hoe laat de film zou beginnen, rekening gehouden met verkeersopstoppingen, bestel ik 3 kaartjes zegt die vrouw achter de kassa doodleuk: ‘uhh, die film is om 7 uur begonnen en het is nu kwart over 8'. Dus ik redelijk verbaasd: ‘uhh, op internet staat 8.40' Zegt ze: ‘oh ja ik was vergeten de tijd te veranderen'. Nouja ik stond even met mijn mond vol tanden en ben ook niet zo'n heethoofd dus probeerde zo neutraal mogelijk: ‘en nu dan? Ik wilde heel graag naar die film' zegt dat mens: ‘ja, dat kan toch gebeuren'. Nouja dat is de Caribbean! Ik had het eventjes niet meer maar je kunt je er maar beter bij neerleggen want die mensen vinden het echt de normaalste zaak van de wereld! Een van die kaartcontroleermannetjes probeerde het nog goed te maken door te vragen of ik met m een cocktail ging drinken na de film maar ik had het fftjes gehad met die KLOTE bios daarzo! Uiteindelijk naar Madagscar2 gegaan omdat Nadine die graag wilde zien en die was ook heel erg leuk, een kleine troost nadat ik op het punt stond in janken uit te barsten toen ik er ook nog achter kwam dat die malloten geen m&m's verkochten! Waar gaat het heen met de wereld?

Ook nog druk bezig geweest een supriseparty te organiseren voor Rob die gisteren richting het koude Nederland is vertrokken.We hebben een piratenzeilschip afgehuurd waar we de avond door hebben gebracht! Omdat Rob van niks wist en iedereen had gezegd dat hij of zij er zaterdag niet zou zijn wilde hij vrijdag een feestje geven.. Bijna niemand kon zijn lach inhouden maar uiteindelijk was ook vrijdag geslaagd en had Rob voor iedereen super goede sushi gemaakt! Dat we dat talent pas ontdekken op het moment dat hij weg gaat vonden we een beetje jammer. Hij had heel veel zin om weer naar huis te gaan maar wij gaan hem heel erg missen! Daarna een feestje van Nadine haar werk gehad en vandaag is het Kindomsday waardoor iedereen vrij is! Dan nog 4 daagjes werken en heb ik 2 weken vakantie!! Lekker genieten van het zonnetje, het strand en uhh het leven hier!

Reacties

Reacties

renske

hey chick,..
nou zo te horen was het dus allemaal zeer geslaagd.. en dat je zomaar als je sint traktaties deelt met je huisgenoten stoer hoor!!!
leuke foto's man van die white party..
dat feestje op die zeilboot..?! wanneer was dat dan nou weer..? of was dat de piratenboot voor rob zijn feestje..?
spreek je snel.. zeker nu je eigen pc het weer doet kunnen we binnenkort een keertje cammen!!! kan je mijn kamer ook eindelijk eens zien!!!
xxxxx
je grote zus

Nicole

Hey Fem,

Ik heb je verhaal meteen gelezen toen het was geplaatst, maar ik heb het zó druk dat ik niet eens tijd had om te reageren.
Het blijven maar verhalen van feestjes!! Je hebt daar echt de tijd van je leven, he? Top!
Ik had verwacht dat je al 100% gewend was aan de nonchalante houding van die mensen daar (en dat je je er ook al volledig aan had aangepast) maar dat valt dus tegen...
Lekker dat je bijna vakantie hebt. Ik heb volgende week nog een tentamen, dan een weekje vrij, dan 4 dagen op studiereis naar Berlijn en dan in januari nog 4 tentamens. Maar dan ben jij er alweer!!

Liefs XXX Nicole

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!