Lieve mensen, hier mijn op 1 na laatste verslagje..

Nu zit mijn stage erop.. Ik ging vanochtend naar mijn werk met het idee dat ik nog 1 dag moest werken maar dat werd een paar uur aangezien ik na het tekenen van mijn stageverslag naar huis mocht van mijn baas. Ik heb als afscheidcadeau een boek gekregen dat ooit gemaakt is door meneer Speetjens, de eerste notaris van ons kantoorwaaraan iedereen heeft meegeholpen, voorin hebben mijn collega´s allemaal wat aardigs geschreven. Een hardstikke leuk aandenken aan een hele bijzondere tijd. Ik heb het op mijn stage niet altijd even makkelijk gehad en me ook vaak te pletter verveeld maar ik heb er toch 5 maanden, 5 dagen in de week, gewerkt en dat geeft best een raar gevoel. Na mijn laatste cheque ontvangen te hebben, heb ik besloten speakers voor mijn ipod te gaan kopen dus dat ga ik zo even doen.

Over de afgelopen week heb ik weinig te vertellen. Zoals een aantal van jullie weten had ik wilde plannen zoals, zaterdag met de eigenaar van de bootbar (van dat te gekke huis) op zijn boot naar Anguilla, zaterdagavond zouden Nadine en ik bij hem gaan slapen (in zijn te gekke huis :P) en zondag zouden we gaan zeilen bij 12meters, een organisatie dat zeilracen organiseert waar een aantal van onze huisgenoten werkzaam zijn. Allemaal niks van gekomen want vrijdagavond waren we weer eens schandalig op stap gegaan en toen Nadine zaterdagochtend om 9.00 uur gebeld werd door die kerel lag ze natuurlijk nog te pitten! Naja dat ging niet door maar we verheugde ons matteloos op de avond, ons nachtelijke avontuurje in zijn huis! Overdag maar uitgekaterd op t strand met een zak mac donalds die overigens tot onze verbazing veel voller zat dan waarvoor we betaald hadden, tsja soms is t een nadeel om op de Antillen te zijn en soms een voordeel

Laughing
. Thuis hebben we heel even op bed gelegen om bij te tanken maar toen we die kerel belde nam hij niet op.. De *** en ja, dat is ook weer typisch Antilliaans je kunt niemand vertrouwen maarja dat wisten we al hè
Tongue out
. Nadine en ik natuurlijk vet teleurgesteld want hier hadden we ons al weken op verheugt en omdat ik donderdag (ja jongens het komt nu echt wel heeeeeeeeeeeeeel dichtbij) naar huis ga, gaat het ook niet meer gebeuren
Frown

Alle hapjes die we hadden gehaald voor de overnachting hebben we thuis klaargemaakt en met een paar huisgenootjes op zitten eten.. Tsja een mens moet iets om met teleurstellingen om te gaan he.. Zondag ben ik met twee huisgenootjes naar Great Bay geweest om nog even van de zon te genieten maar die liet zich weinig zien dus daar hadden we ookal snel genoeg van. Zondagavond echt werkelijkwaar helemaal niks gedaan en voor je t weet gaat je op een na laatste werkdag in. Tussen de middag ben ik echt kletsnat geregent tijdens mijn wandeling naar huis maar gelukkig stond Nadine klaar met een handoek! Wilde ik een tosti maken, bleef die vast zitten in t broodrooster, blijkbaar is die niet zo geschikt om tosties in te bakken.. Iedereen roept hier altijd dat ik zo positief ben ingesteld en dat ik altijd vrolijk ben.. Nouja nuhad ik t wel ff gehad..want nee, op een eiland zijn niet alle dagen fijn! Ik kan er gelukkig nog steeds om lachen en gelukkig zijn er ook leuke dingen want, als alles goed gaat tenminste, ga ik woensdag van mijn laatst verdiende centjes met Nadine Lobster eten in Maricot en daarna naar mijn geliefde pianobar bij Sopranos! Ik heb al een paar weken terug aangekondigd dat ik geen feest wilde omdat ik het geen feest vond om afscheid te moeten nemen maar nu ben ik toch best wel blij dat ik iedereen over een paar nachtjes alweer zie!

Op mijn vrije middag even wat souveniertjes kopen en misschien nog ff op het strand liggen en vanavond op stap! Hopelijk kunnen Nadine en ik morgen mee zeilen maar dat weten we morgenochtend pas.

Ik heb niet zulke bijzondere fotos van deze week dus heb ik maar een verzameling van fotos van de afgelopen tijd geupload.

Jongens ik schrijf nog 1 verhaaltje als ik thuis ben over mijn terugreis (en hopelijk warm welkom in het oh zo koude Nederland) en dan zullen jullie het zonder mijn spannende verhalen moeten doen.

Tot vrijdag! Hasta la pasta

Reacties

Reacties

Nicole

Ja meis, je terugkomst komt echt dichtbij. Nu moet je écht alles uit je dag halen!!
Wat is trouwens jouw vluchtnummer, of de naam van het vliegveld van waaruit je gaat & de luchtvaartmaatschappij??
Want dan kan ik vrijdag even checken of je geen vertraging hebt zodat ik niet uren te vroeg op schiphol sta.
Tot dan! x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!