Omar...

Aangezien ik zulke lieve berichtjes krijg en iedereen zo benieuwd is naar Omar zal ik even kort verslag doen.

Maandag kregen we te horen dat er een flinke orkaan zou komen maar eigenlijk wist niemand wat hij daarvan moest verwachten. Dinsdag begon het al aardig te stormen en hebbenwe wat voorzorgsmaatregelen getroffen zoals water en zaklampen inslaan. Iedereen deed er een beetje lacherig over en om eerlijk te zijn vond ik het zelf maar paniek om niks. Toen ik dinsdagmiddag eerder naar huis mocht omdat het zo hard regende begon ik me al wat meer zorgen te maken. Uiteindelijk zijn we mama's verjaardag nog droog begonnen en konden we in Ph.burg ontbijten voordat de storm zou los barsten. Omdat we iets moesten zoeken wat droog was en toch nog voor vermaak zorgde zijn we naar de spa van het hotel van papa en mama gegaan. Mama en ik hebben echt een heerlijke uitgebreide manicure en pedicure gehad en papa een massage dus uiteindelijk was het allemaal niet zo erg dat het geen mooi weer was. Toch ben ik maar op tijd naar huis gegaan zodat ik zeker thuis was voor de storm. Vol adrenaline en enthousiasme voor de naderende storm zijn we met een paar huisgenoten in de stromende regen gaan zwemmen. Nadine, Lotte en ik zijn daarna met z'n drieen onder het genot van een wodka-cola en muziek uit mijn labtop, onder de douche gestapt en hebben daar de grootste lol gehad. Toen ging de ellende beginnen. Eigenlijk nog steeds redelijk lacherig hebben we een hele tijd buiten onder het afdak gezetten maar uiteindelijk heb ik besloten naar binnen te gaan. Omdat de jongens en een paar meisjes uit mijn huis behoorlijk onder invloed waren hebben ze best welrisico's genomen door te gaan zwemmen en in de zee te gaan lopen maar toen lag ik allang op de bank te slapen.

De volgende dag bleek de schade mee te vallen, een boom op een auto en geen water en stroom maar gelukkig geen gewonden alleen wat mensen met een kater

Wink
wat natuurlijk ook heel vervelend is!

Nu moet ik maar weer aan het werk en proberen we, ondanks dat we nog steeds geen stroom hebben, er het beste van te maken. Vanavond is er togaparty, onze favoriete club is trouwens door Omar meegenomen, datgaanwe vanavondverwerken, en waarschijnlijk zijn we het dan alweer vergeten.

Foto's zijn onderweg!

Reacties

Reacties

lydia

ik ben blij dat de storm is meegevallen!!
groetjes aan je ouders xxx lydia

Marlou

Ik had idd aan je gedacht toen ik het hoorde. Gelukkig is de schade beperkt, alleen jammer van jullie favo club. En het was toch niet jullie auto waar die boom op gevallen is? Veel plezier @ the togaparty, drink er maar een op jullie oude club!

Oma

Ben blij met je verslag van Omar.Maakte me zorgen omdat op tv. al veel schade was te zien. Je hebt misschien ook foto's gemaakt.Groetjes voor Jepa en Mama . XXX

Rick

Ik ben ook wel blij dat je hebt hebt overleefd:) jammer dat je geen foto's hebt van het moment dat je op de tafel moest klimmen door het water!

veel plezier nog bij de volgende party en hoor graag weer wat verhalen;) xx

Josi

Hey!

gelukkig is je niets overkomen! Die foto's zien er best ernstig uit... Wel jammer van jullie trouwe club.
Maar jullie vinden vast wel weer een nieuwe :D
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!