Vismarkt!

Nu is het zondag en vandaag komen papa en mama! Super leuk maar op het moment ook een beetje noodzaak aangezien mijn verstandkies er waarschijnlijk morgen uit moet! Echt verschrikkelijk dat ik dat precies hier heb.. Nachtmerries waarin captain hook mij achtervolgt en met zijn haak in mijn gebit gaat zitten harken achtervolgen mij

Frown
. Maar gelukkig gaat mama meeen misschien is het allemaal minder erg dan ik denk. Het heeft mijn plezier hier nog niet in de weg gestaan want maandag ben ik local geworden omdat ik een me een maand op het eiland bevind en dat moest natuurlijk uitgebreid gevierd worden. Verder heb ik met mijn nieuwe Tilburgse huisgenoten afgesproken vaker leuke dingen door de weeks te gaan doen dus buiten mijn wekelijkse salsatripje ben ik donderdag naar Ph.burg geweest en heb zelfs in de zee gezwommen!

Na een avondje stappen vrijdag, waarbij ik de ‘bob' was en met 7 zatte, 1 zelfs zo zat dat hij de rest van de tocht in de achterbak door wilde brengen

Undecided
, richting Rama moest om 04.00. Ben ik met Lotte, één van de Tilburgse, om 7.30 naar de vismarkt gereden. Even voor de duidelijkheid, het was de bedoeling dat de andere Tilburger, verder te noemen Rob, Kay en G ook mee zouden gaan maar deze hadden zich vrijdag iets te veel uitgeleefd en ondanks dat ik op bedden heb gesprongen, aan lakens heb getrokken en een betoog van een half uur heb gehouden, was er geen beweging in te krijgen. Lotte en ik vonden het wel een avontuur om met z'n tweeën te gaan aangezien we allebei de weg niet wisten, dus hebben we het opgegeven. We hebben alleen al de grootste lol gehad op de heenweg omdat we 60x de weg moesten vragen maar uiteindelijk zijn we er gekomen en om 09.00 zaten we aan de gebakken vis! Geen idee wat het was maar ik heb volgens mij nog nooit zulke lekkere vis gegeten! We wilde nog kreeft meenemenaleen zag ikhet zoniet zitten om van die levende beesten in de achterbak te vervoeren dus dat laten we aan de mannen over, als we ze ooit zover krijgen na het stappen om 7.00 hun bed uit te komen.

Gisteren hadden we ladies night met sex and the city the movie gehadwaarbij de mannen van de gelegenheid gebruik hebben gemaakt en naar de strip club zijn geweest. Tsja baas boven baas he..

Cool

Reacties

Reacties

Nicole

Fem, wat een goeie verhalen! Beetje jammer van je kies... hopelijk heb je er niet lang last van.
Maare zo'n visje om 09.00 's ochtends is wel héél vroeg, misschien niet zo vreemd dat je je vrienden daar niet voor wakker kunt maken.
Hier gaat het verder ook goed, ik heb inmiddels een kamer en ga volgende week verhuizen.
Heel veel plezier met je ouders! Kus

Trudy

Hoi Fem

Wat een verhaal weer, elke keer is het weer een verrassing wat je weer hebt meegemaakt. (pffffff)
Hopelijk nog veel meer van deze verhalen.

O ja je moet de groeten van oma van Zoest met een dikke kus. Zij leest ook jouw verhalen bij ons, en vindt dit erg leuk.

Wij wensen jouw met je pa en ma heel veel plezier (ondanks je verstandkies) .

En Annemarie van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Wij wensen jullie een leuke en mooie vakantie.

Kusjes de zoesjes xxxxx

Saskia

Hey Fem.

Ik zie net dat er een orkaan is geweest bij jullie.
Hopelijk gaat alles goed en hebben jullie er weinig last van gehad.
Is alles goed gegaan met je verstandskies?

Groetjes aan je ouders,

X Sas

evert en Yolanda

Hoe is het met je kies, Is het meegevallen,
Hebben jullie een leike verjaardag gehad of kwam de storm net langs? Laat maar gauw weten hoe het daar nu is. Op de tv lieten ze behoorlijke schade zien.
liefs.
de jonkertjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!