Goed nieuws!

Ten eerste wil ik graag even vermelden dat Kay eindelijk een stage heeft! Via wereldstage heeft ze afgelopen week te horen gekregen dat ze bij een resort in Simpson bay terrecht kan. Het is wel een eind weg maar volgens mij heeft ze het nu al heel erg naar haar zin en ze heeft ook gelijk al een opdracht gekregen die aansluit bij haar opleiding. Dinsdag hebben we daarom met heel de Rama aan de champagne gezeten aangezien iedereen ontzettend met haar heeft meegeleefd.

Het volgende goede nieuws is dat we een auto hebben! Samen met G, Ralf en Kay huren we vanaf woensdag een toyota yaris! Prima auto en ik denk zelfs de mooiste van ons complex! Nu heeft bijna iedereen een auto, dus geen gelift meer naar het strand, wat mijn maag ook erg waardeerd! We moeten nog wel even wennen aan het alarm systeem want zodra je de deuren iets te lang open laat staan gaat het alarm af. Dit in de vorm van een soort toeter die in een terugkerend ritme als een gek tekeer gaat! Nouja dit heeft dus al voor aardig wat hylarische momenten gezorgd. Zo stonden Kay en ik gisteren bij het tankstation, wat al niet één van mijn specialiteiten is, kregen we eerst het klepje voor de tankdop niet open

Tongue out
na 5 minuten ploeteren kwam een behulpzame local ons vertellen dat er een hendeltje onder de bestuurdersstoel zit.. dusss. Maar goed wij dat ding erin gepropt, kwam er natuurlijk niks uit, schijnbaar moet je hier eerst een hendel omhoog halen voordat je dat apparaat in kunt knijpen. We stonden al aardig in de slappe lach op het tankstation, waar ondertussen een stuk of 6 auto's zich achter ons hadden verzameld, toen we wilde gaan betalen en natuurlijk: HET ALARM GING AF!! Nu helemaal in de slappe lach zocht ik als een gek naar de sleutel, die moet je in het contact stoppen en omdraaien om het alarm uit te zetten, en probeerde, over Kay heen hangende (die heeft haar rijbewijs nog niet), de sleutel om te draaien. Volgens mij lachten onze mede tankers zich een ongeluk maar dat kon ons niet deren. Uiteindelijk wilde ik weg rijden, kreeg ik natuurlijk die automaat niet aan de praat, schijnbaar moet je de rem intrappen maarja weet ik veel.. ik heb nog nooit automaat gereden
Undecided
Na ongeveer 20 zwetende minuten daar te hebben gestaan en ook minstens 20 auto's die zich achter ons hadden verzameld, reden we eindelijk weg! Een diepe zucht van opluchting volgde, we keken elkaar aan en konden niet meer stoppen met lachen.

Dat was mijn auto avontuur wel zo'n beetje. Op mijn stage gaat het ook goed. Ik ben bezig met een splitsing waarvoor ik aan de hand van bouwtekeningen, ja Sander en Ali ik verdiep me tegenwoordig ook in architectuur, een gebouw in verschillende appartementen opsplits en bereken wie voor hoeveelste deel eigenaar wordt. Best heel interessant! Ook heb ik te horen gekregen dat ik met kerst 2 weken vrij ben! Nu is het alweer vrijdag en vanavond gaan we natuurlijk weer op stap, nu met onze nieuwe huisgenoten die overigens uit Tilburg komen!

Jullie horen van me.. Liefs

Reacties

Reacties

Oma

Wat beleef je allemaal! Vorige week Saba en dan nu een auto, niet te vergeten een stageplek voor je kamergenote! Het kan niet op. Handig, dat je nu ook kan tanken! XXX

Martijn

Wat een verhaal zeg met het tanken. Als het zo elke dag gaat bij het tankstation zul je niet veel vrienden maken, maar je wordt wel bekend^^. Ik ben eigenlijk best wel jaloers als ik zo die foto's zie, ze zijn echt heeel chill. Veel plezier nog daar en natuurlijk ook veel succes met je stage. X Martijn (die je net hebt toegevoegt op msn)

Trudy

Hoi Fem
Wat leuk om te horen en te zien hoe leuk jij
het hebt.
Wat een prachtig en mooi avontuur.
Ik en de rest van de familie houden jou weblog goed
bij om zo op de hoogte te blijven van wat jij
allemaal meemaakt.

wij wensen jou nog een hele mooie en leerzame tijd toe.

kusjes van de zoesjes xxxxxx

Jelle

Hee Femke!

Je verhalen klinken echt cool!
Foto's zien er trouwens ook geweldig uit.
Jij houdt het nog wel een tijdje vol daar denk ik... In ieder geval heel veel plezier nog en succes op je stage!

Kus Jelle

p.s. Trouwens wel echt een vrouwenactie :P daar bij het tankstation. Klungels ;) Had mij trouwens net zo goed kunnen overkomen... dat dan weer wel.

Jepa

Ha die Fem,
We komen draan. Oat morn.

Evert en Yolanda

Fantastisch je tank verhaal !!!!!!
Volgend de week veel plezier met papa en mama We zien de verhalen wel en thuis horen we ze wel van je vader en moeder.
liefs. Evert en Yolanda Rene en Ilse ( rene is druk aan het klussen in zijn flat. Is vast klaar als jij terug bent)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!