Orkaan!

Het was me t weekend wel weer! Nadat we vrijdag flink op stap zijn geweest en zaterdag, ivm met een orkaan die over het eiland raast waardoor het veel regent, heel de dag uit hebben gerust, hebben we zaterdagavond een afscheidsbbq voor één van mijn huisgenoten gehouden. We hadden echt alles gehaald, wodka, malibu mango, pina colada, bacardi, wijn, bier, fris, vlees, brood etc..

Na het eten gingen we een spelletje doen dat: ‘Never, ever have I ever'... heet. Voor degene die hier niet bekend mee zijn, dat is misschien maar beter ook

Wink
. Gelukkig ben ik vergeleken bij mijn huisgenoten heel braaf dus ik heb de avond redelijk nuchter doorgebracht. Op een bepaald moment vroeg een huisgenootje van mij (Nadine) of ik mee wilde zwemmen. Ik dacht: waarom niet.. En binnen 5 minnuten lagen wij in het water. Kay is er ook in gesprongen en we hebben nog een paar jongens zover gekregen (misschien lichtelijk onder dwang), om ook in het water te gaan. Één van die jongens kon dat niet zo waarderen en is zich gelijk om gaan kleden. Helemaal gedoucht met een goeie broek kwam hij beneden, waarna een zatte Amerikaan hem er weer in trok, met telefoon en portomonee in zijn zak! Hij was echt heel boos en voor we het wisten was er dikke ruzie bij de Rama! (ons hotel). Voor mij was het feest afgelopen! Als er iets is waar ik niet tegen kan is het dat wel, twee van die jongens die even willen laten zien wie de sterkste is.. Ik snap die ene jongen wel natuurlijk want het is ook echt niet cool als je telefoon naar de klote is.. Maar die andere jongen bedoelde het ook weer niet zo en vechten is SowieSo niet de oplossing! Naja Kay was t met me eens dus we zijn maar gaan slapen.

Gisteren weer regen dus geen uitstapje naar Mao zoals gepland. Volgende week zondag gaan Kay en ik naar Saba! Daar heb ik echt heel veel zin in!! (Als het niet regent tenminste

Frown
).. ik heb goede hoop want vandaag is het alweer zonnig en zo'n 29 graden
Cool
.

We worden trouwens steeds beter in koken met een gebrekkige keuken en beperkte ingrediënten. Vrijdag hebben G. (onze buurjongen)en ik zelfs super lekkere gehaktballen gemaakt!

PS. Ik heb besloten om toch maar salsalessen te gaan volgen.. Nicole had gelijk.. Of misschien ook niet. Maar de leraar gaf de doorslag. Hij was zo teleurgesteld toen ik naar huis ging en zei: ‘We didn't even danced jet' Dat kan ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben

Tongue out

Voor de fotos van de Rama kunnen jullie terrecht op www.ramahotel.hyves.nl

Hoe gaat het met jullie?

Liefs..

Reacties

Reacties

renske

hey lieverd,..
pff wat een verhaal zeg maar goh wist helemaal niet dat er een orkaan bij jullie was.. wij horen daar helemaal niets van hier..
en dat koken goed zeg! en salsa dansen.. nou nou ben benieuwd als je terug komt moet je t maar laten zien.. of een filmpje maken met je camera.. dat kan die van jou toch ook... hahaha dan kunnen we het hier ook al zien..
ben benieuwd..
xxx

Nicole

Haha ik ben wel doorslaggevend de laatste tijd he, maar dan net steeds niet diegene die de laatste doorslag gaf!:P

lydia

kijk je uit met die orkaan dat je niet terug geblazen wordt naar Nederland...Leuk salsadansen schudden met die heupen!!
veel plezier kus

Jepa

Hey schat,
Je beleeft daar veel zeg. Heeft Kay al een ander stage-adres? Het zou wel erg jammer zijn als dat niet zou lukken. Nog ff dan zien we elkaar weer es. We kunnen niet wachten. Zoek je wel een knappe Antilliaan uit om mee te dansen? Moet je doen. Leuk met Kay samen en je kan op je CV zetten dat je een cursus Salsadansen hebt gehad. Nou dan kan je overal terecht; is een mooie binnekomer bij een sollicitatie: "Maar ik kan wel salsadansen." Mooi toch?
Hier gaat alles z'n gangetje. Niet zo spectaculair als bij jou. Af en toe regen maar geen orkaan.
Tot gauw, dikke kus.

Lotte

Fem! Doe jij ook iets anders dan alleen maar feesten.....? Verhalen klinken goed, volgens mij heb jij het daar echt naar je zin.

Ik blijf je volgen! (ook via hyves!)
X Lotte

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!