succes geboekt..

Hier weer een kleine update van wat ik allemaal heb gedaan de afgelopen dagen. Vooral bij mijn stage zit er nu echt bevordering in! In het begin van de week heb ik voor het eerst mijn eigen dossier gekregen waarrvoor ik een transportakte moestopstellen. Ik vond het super cool om een eigen dossier te hebben en heb er heel veel van geleerd maar eigenlijk was ik er zo weer klaar mee. Toen had mijn begeleidster geen werk meer voor me dus moest ik gewoon oude dossiers door gaan lezen. Ik baalde daar zo van dat ik het er met mijn huisgenoten over heb gehad en zij zeiden dat ik gewoon moest zeggen dat ik het er niet mee eens was. Dus dit heb ik vandaag gedaan en na een erg overtuigend betoog van mij heeft ze besloten dat ik de veiling van 22 okbober voor mag gaan bereiden!! Dit is echt heel leuk om te doen want ik heb allemaal verschilende dossiers enbenik er vanaf het begin tot het einde bij.Tegen de tijddat deveilingplaatsvindt ken ik alle dossiers en alle verhalen. Hardstikke leuk maar vooral erg leerzaam. Helemaal trots ben ik vandaag voor het eerst daarmee aan de slag gegaan en heb al 1 procesverbaal in mijn eentje opgesteld!

Cool

Met Kay gaat het iets minder op haar stage, zij stopt bij het bedrijf waar ze nu werkt. Ik vind het echt heel erg voor haar dus om haar op te vrolijken heb ik vandaag voorgesteld om in mijn lunchbreak met haar een beetje door Ph.burg te lopen. We hebben gezellig gekletst en ze is ook nog even meegeweest naar kantoor om te kijken waar ik dan altijd ben. Ik zou het heel jammer vinden als ze weg zou gaan dus nu zijn we zelf aan het kijken of we iets anders voor haar kunnen vinden.

In mijn vrije tijd doe ik overigens ook hele leuke dingen! Ik ben van de week met Kay en haar danspartner meegweest naar Salsales!! Kay zou het leuk vinden als ik ook mee ga doen maar ik weet niet of dat nou wel iets voor mij is haha.. Ik zie mezelf nog niet echt heupwiegend tegen een Antilliaan aan staan

Wink
. Ook hebben we gisteren na het werk met een groepje bij een restaurantje, vlakbij mijn werk, afgesproken om lekker te gaan poolen en van het happy hour gebruik te maken. Vanavond weer met z'n alle op stap en morgenavond bbqfeestje bij ons thuis! Super leuk weekend voor de boeg dus!

Jullie zijn weer op de hoogte! Ikhoop snelvan jullie te horen.. liefs uit Sint Maarten

Reacties

Reacties

Rick

wat een verhalen weer allemaal:P
wel goed dat je nu iig iets kunt doen wat je leuk vind!
Veel plezieer dit weekend en feest ze!

Sander

Happy Hour? Zullen wel meerdere zatte hours geweest zijn..

Op naar meer succes en plezier!

x Sander

renske

hey lieverd,..
wat leuk!! echt toppie.. gewoon om meer werk vragen is altijd goed.. kan je laten zien wat je waard bent..
let op aan het einde willen ze je helemaal niet kwijt joh..
en allemaal gezellige en leuke dingen doen kn niet beter..
overleg goed met de school over haar stage he...
want school moet deze vaak toch op een of andere manier wel goed keuren..
is zij er ook met wereld stage?
anders moet je hun gewoon een andere stage plek laten zoeken..?!?
xxx

Nicole

Jooh je moet dat echt doen, salsales! En nou niet gaan mauwen dat je niet met die kont van je tegen een Antilliaan aan wil gaan staan, doe je anders bij Hollanders ook niet moeilijk over!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!