De eerste week zit erop!

Het is alweer maandag! Vanaf morgen is mijn begeleider met vakantie en moet ik het met een Nederlandse vrouw doen... Ik moet nog steeds wel een beetje wennen aan de cultuur hier maar dat is logisch denk ik.

Thuis gaat het heel goed! Vrijdag zijn we op stap gegaan met bijna heel het huis! We zijn eerst in Ph.burg naar een live bandje gegaan en daarna met dezelfde bus als waarmee we naar het strand gingen, we hebben z'n nr en mochten hem altijd bellen maar belde hem uit bed (no problem), naar soggy. Dat is een tent die deels binnen en deels op een steiger is. De boten kunnen dan hun boot aanleggen en lekker mee feesten! Super leuke tent en een wodka-jus is daar maar USD 2 dus dat is ongeveer1,40 euro! Zo kun je nog eens een rondje geven! We hebben lekker gedanst tot mijn buik- en bovenbeenspieren er pijn van deden! Daarna zijn we, weer met dezelfde bus, naar huis gegaan.

Zaterdag hebben we eerste een duik in het zwembad gemaakt om een beetje bij te komen en daarna zijn we met een paar naar het strand van Ph.burg gegaan. Samen met 1 van de jonges hier heb ik een beachbalsetje gehaald, lekkere bezigheid voor op het strand en je wordt er gelijk heel bruin van! 's Avonds heeft een huisgenoot, die als kok heeft gewerkt, mosselen voor heel het huis gemaakt!! Echt met alles erop en eraan, stokbrood, salade, eigengemaakt kruidenboter, knoflooksaus en cocktailsaus en zelfs gebakken gamba's! Iedereen was er stil van!

Zondag zijn we met heel de groep naar Orien bay geweest waar we lekker nog een dagje op het strand hebben doorgebracht. Daar hebben we een stel leren kennen waarvan de man wel 1x in de week met me wilde tennissen. Ik heb zijn emailadres dus ga straks ff iets afspreken. Dat lijkt me echt ideaal. Naderhand brengt hij me dan weer thuis!

Nou het is weer een heel verhaal geworden en zit op mijn stage dus moet ook maar weer eens aan het werk! Bedankt voor al jullie lieve reacties! Ik mis jullie onwijs!

Reacties

Reacties

ali

Femmie! Deze reactie moest van jou dus heeft beetje dwingend karakter. Is het dan nog steeds een 'lieve reactie'?:P. Maar meid, je houdt je goed daaro;). Super, maar uhm, die kerel met wie je gaat tennissen, en je daarna wel ff thuis brengt. Denk jij niet dat hij denkt dat er meer dan tennissen gaat gebeuren (A)?... Spreek je;)
Alexxx

Rick

He Femke:)

Volgens mij is het meer feest dan stage daar?! ligt hele dag te feesten (+strand uiteraard!) en dan op je stage de familie & vrienden op de hoogte te houden ;)
Njah je geniet er iig wel van. Is ook belangrijk toch:P
En kijk iid uit voor die vent! grapje

xx

yolanda Evert en de rest

Hoi Femke,
Leuk om je verhalen te lezen.
We blijven je volgen. Volgens mij lijkt het ook een beetje op vakantie. Is er ook stage!!!!!
Geniet er maar van.
liefs uit Zwanenburg

yolanda Evert en de rest

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!