Genieten!

Wat een geweldige dag heb ik gehad! Ben 's ochtends even in mijn eentje naar Phillipsburg gelopen, wat ongeveer 15 minuten lopen is, en heb daar ergens een broodje gegeten. Toen ik terug kwam waren inmiddels de meeste van ons complex wel wakker en na een paar baantjes in het zwembad besloten we met z'n allen naar het strand te gaan. Iedereen wilde naar het franse deel dus ik sloot mij daar bij aan.

Achteraf snapte ik wel dat iedereen dat wilde want het is daar echt super mooi! De foto's staan ook op mijn weblog. Je hebt daar azuur blauwe zee en parel witte stranden. Genieten dus! Iemand kwam op het idee om een waterscooter te huren dus wij met z'n alle geinformeerd en uiteindelijk hebben we 4 waterscooters gehuurd. Ik ging met Ralph waar ik achteraf wel blij om was want vond het zelf een beetje eng om te sturen. Je gaat ongeveer 65 km p/u en de golven zijn gigantisch door het orkaan seizoen. De wind suist door je oren en de zee spat in je gezicht maar het uitzicht op de bergen is zo mooi! Dat is echt kicken!

Geen interessante mannen trouwens Imre.. De antillianen zijn heel aardig maar een beetje raar en de Nederlandse mannen in ons complex zijn vooral gezellig. Ik dus vooralsnog trouw aan mijn dubbele huwelijk in NL.

Morgen aan mijn stage beginnen! Daar heb ik echt zin in. Jullie horen snel meer.

Reacties

Reacties

Lydia

Heyhey meis
Ik ben blij dat je veilig bent aangekomen!
Ziet er heel vervelend uit hoor die zee en het strand;-)
Veel plezier en succes op je stage komt helemaal goed denk ik!
kus kus lydia

Oma

Hoi Globetrotter, Wat een mooie weblog!
Het lijkt wel of je vakantie hebt en ook nog een beetje stage moet lopen.Een fijne tijd gewenst en doe je best.Op afstand leef ik mee! Kusje Oma

Nicole

Hey lieve fem!
Oef, als ik die foto's zie komt het extra hard aan dat ik niet langs kan komen..
Succes met je stage, hopelijk heb je leuke collega's en genoeg vrije tijd om van die mooie stranden te genieten.
En als je een adres hebt, laat het me weten!
Kus, Nicole

Jannes

Hey Femke,

Leuk om te horen dat alles goed gaat daar!!! Wel balen dat de mannen nog een beetje tegenvallen maar je bent er ook pas net!!! Dus wat niet is kan nog komen :P Hopen dat je stage ook een beetje bevalt maar dat zien we vanzelf in je berichtjes.

Kus Jannes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!