Ik ben er!

Ja hoor het is zo ver! Vandaag om 16.30 ben ik aangekomen. Dit was in het kort mijn reis:

Na een best neutraal afscheid op schiphol ging ik in mijn eentje de douane in. Daarna kwam de ellende. Ineens besefte ik dat ik helemaal alleen was en wilde ik gewoon terug naar huis. Ik heb al best stress gehad omdat ik steeds dacht dat ik mijn paspoort kwijt was. Dan kwamen de zweetdruppeltjes en verplaatste mijn maag zich richting m'n slokdarm. Gelukkig zat hij dan gewoon in m'n tas

Cool
. Na een korte vlucht kwam ik aan op Heathrow. Echt super groot vliegveld! Je hebt daar allemaal sushi/champagne bars maar gelukkig ook gewone eettentjes waar ik even pizza kon eten. Daarna richting New York. Echtheel relaxt gevolgen, had twee stoelen voor mezelf en kon uit zowat alle net uitgekome films kiezen. Zelfs Sex and the city the movie was van de partij. Toen ik op JFK aankwam was het allemaal een beetje ingewikkeld omdat dit vliegveld nog groter is dan Heathrow. Maar ook hier kwam ik erachter hoe ik naar mijn hotel moest komen, namelijk met de skytrain en daarna met een shuttle. Ongeveer 14 uur na vertrek ben ik in mijn tijdelijke bed gestapt en als een blok in slaap gevallen. Niks bubbelbad, niks fitnesruimte. Gewoon lekker slapen. De volgende dag terug naar het vliegveld en hopla voor ik het wist liep ik over het volgende vliegveld, namelijk dat van Sint Maarten! Ik werd opgehaald door iemand van wereldstage die echtontzettend aardig is. Zij bracht me naar het complex waar ik de komende tijd zal verblijven. Heel warm werd ik ontvangen door de studenten die hier wonen. Ze zitten hier bijna de hele tijd aan t zwembad gezellig met z'n alle te babbelen dus ik voelde me gelijk thuis. Ook mijn kamergenootje is heel aardig. Ze studeerd ook in Nijmegen waardoor wemeteen een gespreksonderwerp hadden. Nu, nadat ik gezwommen heb, mijn spullen uit heb gepakt en gegeten heb bij één of andere chinees, ga ik maar naar bed. Eigenlijk ben ik best moe.

Reacties

Reacties

Carien

Fem,
Blij dat je heel bent aangekomen! Nu kun je lekker gaan genieten. Komt wel goed met die studenten daar volgens mij haha!
Veel plezier!
xxx Carien

Imre

Haay fem,

Woow wat een leuk verslagje! Leuk dat je ons op de hoogte houdt. Het klinkt echt super gezellig zoals je vertelt over je onderkomen tussen al die studentjes daar;) zit er geen leuke kerel tussen voor jou?;)
Hahaha... Geniet er lekker van meid.. en ik ben blij dat je heel bent aangekomen. We keep in touch!

Ik mis je nu al tennismaat:D(L)
Later.. tot de volgende mail of skype gesprek

papa en mama

OK, vrouwke! Je hebt het goed gedaan. De eerste hobbel goed doorstaan. Heeeel veeel succes morgen op je eerste werkdag. Laat ze daar maar zien wat je kan.
Overigens: Renske heeft een kamer!
xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!