Halloween

Afgelopen vrijdag was het Halloween. Niet echt een feest wat ze in de Antilliaanse cultuur vieren omdat ze geloven dat het geesten oproept, maar door al die Amerikanen hier wordt er toch aardig wat aandacht aan besteed. Zo kwam het dat wij vorige week al begonnen waren aan het samenstellen van onze outfits en wij vrijdagavond na een hoop geknutsel, met twee busjes richting de Soggy Dollar bar reden. Bijna iedereen was verkleed en de sfeer zat er dan ook goed in! Er werd 1000 dollar prijzen geld verdeel onder de aanwezige voor het beste kostuum maar helaas is er bij ons, ondanks alle moeite, niemand in de prijzen gevallen. Ik was als spook verkleed en zat goed in mijn rol, als ik de andere mag geloven zag ik er behoorlijk eng uit inculsief bloed op mijn gezicht en witte laken die ik nog had overgehouden aan de togaparty.

De rest van het weekend een beetje bijkomen. Zaterdag gingen mijn huisgenoten met z'n alle naar een boxwedstrijd maar tot verbazing van mijn huisgenoten vind ik het belachelijk geld te gaan betalen om andere mensen te zien vechten. Tegen mijn principes! Nouja ik ben dus met Nadine, die op de betere hand is, naar de bioscoop gegaan en dat was Veel leuker! Ondanks dat we er een uur over reden omdat blijkbaar heel Sint Maarten was uitgerukt op het moment dat wij weggingen en ondanks dat we tussen 300 Antillianen in de rij stonden die zo min mogelijk hadden aangetrokken, hebben we echt een hele leuke avond gehad! Tegen de tijd dat we ons bed in doken kwam de rest van het huis ook thuis en kregen we nog even de verhalen van die avond te horen. Zondag weer naar Mulletbay geweest waar de golven echt gigantisch waren, dit waarschijnlijk nog als nasleep van Omar. Super leuk om je door de golven het strand op te laten smijten maar het ging wel een beetje ten koste van de beachbal kwaliteiten, al vraag ik me af of ik de ooit heb gehad..

De afgelopen week heb ik mij op mijn stage voornamelijk beziggehouden met splitsingen. Ik begin er nu echt handig in te worden en vind dat ook wel het leukste om te doen. Het heeft net wat meer hemd om het lijf dan een hypotheek akte of iets dergelijks. Ook heb ik de opdracht gekregen om een Parents/Teachter Agreement op te zetten. Dit is een soort vereniging waarbij ouders en leraren samenwerken. Omdat dit nog nooit in het engels is gebeurt moet ik dus een akte helemaal vertalen en hoewel dit erg moeilijk is leer ik hier wel heel veel van dus eigenlijk vind ik het ook wel weer leuk. Verder ben ik de vorige week voornamelijk bezig geweest met het verzorgen van Nadine, wat nu dus z'n vruchten afwerpt want waaschijnlijk gaat ze woensdag alweer aan het werk. Ook deden we woensdag weer een poging om naar de salsales te gaan maar toen we daar aankwamen was de bar 1 groot zwart gat. Na wat navraag bleek dat ze er mee gestopt zijn. De normaalste zaak van de wereld toch, gewoon tot volgende week roepen en in de krant advertenties plaatsen maar op het laatste moment toch maar besluiten ermee te kappen. Ontzettend Antilliaans! Nouja wij vet teleurgesteld natuurlijk maar gelukkig hebben ze besloten de lessen op donderdag voort te zetten aangezien ze alleen al aan ons huis zo'n 100 dollar per uur kunnen verdienen! Helaas was die avond dus een beetje in het water gelopen en hebben we verplicht ergens anders cocktails moeten drinken om de teleurstelling te vergeten.

Dat was mijn week wel weer zo'n beetje. Deze week ben ik vast besloten om te gaan tennissen maar verder staat er nog niet veel op het programma. Misschien een beetje uitrusten, dat kan ik wel gebruiken

Wink

Reacties

Reacties

rens

hey chick,..
klinkt allemaal weer super.. zou zo naar je toe willen komen even de sfeer proeven maar helaas..
dat gaat m niet worden..
denk aan je vrouwke..
xxx

Nicole

Fem, ik heb de party gemist!:O

Mama

Wow!! De avonturen worden steeds mooier!
Op de foto vind ik je een echt spook ( alleen op de foto hoor). Ff nieuwsgierig: wat bedoel je met splitsen??
Mama

Marlou

Hai spooky, wuhaha zo grappig die foto's! Wat een gezelligheid daarzo. Misschien iets voor carnaval die outfit;), tis net echt! Ik zie het al voor me hoe jij je inleeft in je rol! Echt leuke verhaal weer. Geniet er nog van Kusjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!